ویژگی های طراحی سایت استخدام نیروی فنی
نوشته شده توسط : hiwebex

همانطور که می دانید بیشتر ویژگی های طراحی سایت استخدام نیروی فنی به طور کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد و باید کاربر پسند باشد. از آنجایی که برخی از ویژگی های بصری نیز می تواند در این چارچوب باعث پیشرفت کسب و کار شود، در اینجا به ذکر نکاتی در این خصوص می پردازیم.

با اینکه ویژگی های طراحی سایت استخدام نیروی فنی در چارچوب های خاصی تعریف شده اند، توسعه در هر کسب و کار آنلاینی باید بر پایه خلاقیت و کاربرد فناوری روز باشد. برای آنکه درک مناسبی از چنین سیستم هایی فراهم شود، به بررسی ویژگی های طراحی سایت استخدام نیروی فنی می پردازیم.

نگاهی بر ویژگی های طراحی سایت استخدام نیروی فنی

نمایش ویژگی های هر داوطلب شغلی باید به صورت مناسبی در اختیار کارفرمایان قرار گیرد. جستجوی پیشرفته با توجه به کلمات کلیدی متنوع و امکان فیلترینگ در هر مرحله به عنوان یکی از ویژگی های طراحی سایت استخدام نیروی فنی شناخته می شود. یکی از بخش های کلیدی در صفحه اصلی به نوار جستجو اختصاص می یابد.

علاوه بر این، امکان جستجو بر اساس تاریخ از دیگر بخش هایی که برای کاربران این وب سایت ها فراهم می شود.

استفاده از نمادهای متفاوت و آیکون ها برای نمایش شبکه های اجتماعی، ارسال و پیشنهاد شغل به یک دوست، فرم های ثبت نام و درخواست ارسال رزومه، پشتیبانی تیم مدیریت سایت، اعلان اخبار و اطلاعیه های مهم به صورت ایمیل درخبرنامه و بخش اعلان های سایت و فیدهای خبری از دیگر ویژگی های طراحی سایت استخدام نیروی فنی است که با رنگ بندی مشخص و استفاده از کنتراست در رنگ زمینه به جلب نظر مخاطبان کمک می کند.

همچنین، به عنوان یک سایت برتر باید این قابلیت در صفحات ایجاد شده باشد که کاربران به آسانی بتوانند فایل های رزومه و فرم های ثبت شده در گذشته را ویرایش کنند و اطلاعات جدیدی به آن بیافزایند.

یکی دیگر از ویژگی های طراحی سایت استخدام نیروی فنی اینست که با وجود اینکه باید اطلاعات و داده های زیادی به کاربران ارائه شود، اما باید تا جایی که ممکن است به سادگی تمام مسیرها در صفحات وب سایت تعریف شوند تا به افزایش تعداد اعضا و ترافیک در بلند مدت بیانجامد.

متن قبل:نمونه های موفق طراحی سایت استخدام نیروی فنی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

 





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: